Tilmeld BetalingsserviceBestyrelsenVedtægterPriserPrissammenligninger

Fællesantenneforeningen Eskilstrup blev stiftet i 1977
og har i dag 98 medlemmer.

Flere gode grunde til at være medlem.

1.   Foreningen tilbyder YouSee Clear, samt mulighed for at tilkøbe alle YouSee's produkter efter eget ønske.

2.   Du kan tilslutte flere fjernsyn og se forskellige programmer i alle boligens rum samtidig – uden brug af ekstra udstyr.

3
.   Foreningen tilbyder 3 TV pakker, Grundpakken, Mellempakken og Fuldpakken med over 65 TV-kanaler Samt bland selv

4.
Danmarks bedste og bredeste udbud af TV-kanaler med alt det bedste inden for nyheder, sport, børne-tv, dokumentar,
      natur, film og meget mere.

5.   Medlemmerne kan selv supplere med yderligere Ekstrakanaler, film mv.

6.   Størstedelen af digitalkanalerne er i HD og flere kan tilkøbes.

7.   Over 20 Radiokanaler plus Lokalradioer i høj kvalitet er med i alle pakkerne.

8.   Mulighed for at få TV, bredbånd og telefoni i én samlet og fremtidssikret løsning.

9.  Som bredbåndskunde får du trådløst modem og fri adgang til YouSee Web-tv, samt adgang til YouSee Musik
      med mere end 20 millioner musiknumre.

Noget at tænke over! -

FDA

Fællesantenneforeningen er medlem af Forenede Danske Antenneanlæg (FDA)
FDA yder antenneforeningen hjælp:
•    til det juridiske.
•    med det tekniske.
•    med fordelagtige forsikringer
•    med regnskab og inkasso.

AFO
Vi er også tilsluttet aftalen for Fælles-antenne Området (AFO)
Formålet med AFO er:
•    At sikre den bedst mulige standard i fællesantenneanlæg.
•    At der kun benyttes komponenter, der lever op til internationale standarder, og er registreret i AFOs komponentregister.
•    At fællesantenneanlægsarbejder udføres efter branchens tekniske retningslinjer.
•    At der benyttes standard kontrakt ved indgåelse af aftaler om ny-, ud- eller ombygning af fællesantenneanlæg.
•    At løse eventuelle konflikter via AFOs konfliktløsnings redskaber.

Vi har kabler

Hvis du bor på en gade/vej, hvor Fællesantenneforeningen Eskilstrup har kabler, kan du blive tilsluttet inden for rimelig kort tid.

Ingen kabler
Såfremt Fællesantenneforeningen Eskilstrup ikke har kabler på gaden/vejen, skal der et antal interesserede til på gaden/vejen før du og gaden/vejen kan blive tilsluttet.

Kontakt os
Hvis du er interesseret i at blive medlem af Fællesantenneforeningen Eskilstrup, er du velkommen til at kontakte (bestyrelsen)

Vi ser frem til at byde dig velkommen i foreningen.

Her ligger Fællesantennes kabelnettet.
Kirkevænget Tårngade * Kløvermarksvej Vinkelvej
Eskilstrup Vestergade * Birkevej Bøgevej * Irisvej **
Eskilstrup Vestergade 14-16** Åparken ** Wibolttsvej **
Reinholdt Hansensvej **

Gader markeret med * er ikke fuld kabellagt.

Gader markeret med ** har iflg. Kommunens lokalplan tilslutningspligt til Fællesantennen.

Der tages forbehold for evt. fejl i listen.